Pagrindinė frazė čia yra „prieš perkant“. , kur klientas galėtų ją peržIūrėti apsipirkdamas, kad ateityje nekiltų konfliktų. Kai kurios įprastos vietos, kuriose galima pateikti politiką, yra šios: jūsų svetainės poraštė duk puslapio produkto puslapis kasoje. Klientas peržIūri viską. Šiuos puslapius prieš atlikdami galutinį mokėjimą. Lėšų grąžinimo politiką įtraukę į vieną Iš šIų įsitikinkite, kad jie ją mato. Kai kurios svetainės tyčia slepia politiką po puslapiais, kurių klientas gali nematyti.
Tai labai neetiška praktika, kurios neturėtumėte laikytis!Kita problema, kuri Specialusis švinas Iškyla kuriant pinigų grąžinimo politiką: o kas, jei nenoriu grąžinti pinigų? Na, net jei nesiūlote pinigų grąžinimo ir keitimo, ( kuris, beje, mažina klientų pasitikėjimą) privalote laikytis pinigų grąžinimo politikos ir ten paminėti šIą sąlygą.Labai svarbu Išlaikyti skaidrumą su klientu. Jei to nepaisysite, gali kilti didelių teisinių ar etinių problemų! Šioje pastaboje pažvelkime į keletą kitų priežasčIų, kodėl turėtumėte sukurti savo verslo pinigų grąžinimo politiką.
Skaitykite daugiau: įmonės profilis: kas tai yra ir kaip parašyti tobulą? Lėšų grąžinimo politikos kūrimo svarba čia pateikiamos įtikinamos priežastys, kodėl pinigų grąžinimo politikos kūrimas yra naudingas jūsų verslui. Didėja klientų Išlaikymas. Tyrimas parodė, kad pirkėjai ką nors perka Iš naujo Iš prekės ženklo, pagrįsto vien pinigų grąžinimo ir grąžinimo patirtimi. Štai kodėl tiek daug prekių ženklų savo grąžinimo politikoje vartoja žodį „be rūpesčIų“, „lengva“ ir „nemokama“. Tai paskatina daugiau konversijų ir ilgainiui Išlaikymo. Žmogus, apsipirkęs internetu ir užsiimantis puikiu verslu, pripažįsta klientų Išlaikymo svarbą net labiau nei įsigijimo svarbą, nes norint Išlaikyti seną klientą reikia pigesnių Išlaidų nei įsigyti naują.
|