ຈາກສະພາບການທີ່ຈະຖືກຕັ້ງຄ່າໃນເຄືອຂ່າຍ (ແບບສອບຖາມ) ປະເພດການໂຄສະນາອື່ນໆເຊັ່ນ . ອີງໃສ່ແລະອື່ນໆຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງການໂຄສະນາຕາມເງື່ອນໄຂທີ່ກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍໂດຍນໍາໃຊ້ຂໍ້ດີຂອງເຕັກໂນໂລຢີ. ແລະຂໍ້ເສຍຂອງການໂຄສະນາຕາມສະພາບການປະໂຫຍດຕົ້ນຕໍແມ່ນມັນສາມາດລວມກັນໄດ້. ອັບໂຫຼດການເບິ່ງສ່ວນບຸກຄົນໂດຍອີງໃສ່ຄວາມສົນໃຈຂອງລູກຄ້າທີ່ເປັນໄປໄດ້ແລະຄໍາຖາມຄົ້ນຫາໂດຍໃຊ້ຂໍ້ມູນສັງຄົມ - ປະຊາກອນປອມ. ສະຕິປັນຍາທີ່ຈະເລືອກເອົາຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງການໂຄສະນາ haute couture bits ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຖ່າຍທອດການຄາດຄະເນຂອງບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກ. ຜູ້ຈັດການກໍານົດມັນບໍ່ມີອຸປະຕິເຫດທີ່ຕະຫຼາດການໂຄສະນາຄົ້ນຫາທົ່ວໂລກ ຂໍ້ມູນ Telegram ນໍາເອົາການໂຄສະນາແບບນີ້. ບໍລິສັດເງິນລ້ານຜົນປະໂຫຍດອື່ນໆທີ່ມາພ້ອມກັບມັນແມ່ນໂອກາດທີ່ຈະເພີ່ມຂຶ້ນ. ຂັບລົດການຈະລາຈອນແລະໄດ້ຮັບການຂາຍຟຣີຫຼາຍຂຶ້ນໂດຍອີງໃສ່ການສົ່ງເສີມການເພື່ອບັນລຸເປົ້າຫມາຍຕ່າງໆ. (ການເປີດຕົວຕະຫຼາດ, ການຮັກສາລູກຄ້າທີ່ມີຢູ່ກັບຜະລິດຕະພັນໃຫມ່, ແລະອື່ນໆ. ໂດຍໃຊ້ຮູບແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ (ວິດີໂອ. ໂຄສະນາຂໍ້ຄວາມປ້າຍໂຄສະນາ) ການໂຄສະນາການຊອກຫາກໍ່ອໍານວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ໂດຍແຈ້ງໃຫ້ພວກເຂົາຮູ້ວ່າການສົ່ງເສີມຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງເຊັ່ນດຽວກັນ.
ສົ່ງເຫດການກັບທ່ານສາມາດປຽບທຽບຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງປະເພດຂອງສ່ວນຫຼຸດແລະການສະເຫນີຈາກຜູ້ໂຄສະນາຮ້ານອອນໄລນ໌. ແລະເຮັດໃຫ້ການຕັດສິນໃຈທີ່ດີທີ່ສຸດເຖິງແມ່ນວ່າຂໍ້ໄດ້ປຽບຂອງການໂຄສະນາສະພາບການແມ່ນເຫັນໄດ້ຊັດເຈນ, ແຕ່ວິທີການນີ້. ການສົ່ງເສີມຍັງມີສ່ວນແບ່ງຂໍ້ບົກຜ່ອງຂອງມັນ, ງົບປະມານການໂຄສະນາທີ່ຈັດສັນໃຫ້ກັບແອັບພລິເຄຊັນມືຖືແມ່ນ . ການໂຄສະນາທີ່ໃຊ້ໃນແອັບຯກໍ່ຢຸດເຮັດວຽກ; ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການຄລິກແມ່ນມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ. ຄາດຄະເນການວັດແທກ; ການຄິດໄລ່ຂອງມັນຂຶ້ນກັບປັດໃຈຈໍານວນຫຼາຍ; ໃນເຄືອຂ່າຍການສະແດງໂດຍການດໍາເນີນການໂຄສະນາ.
|